Erten canım geçmiş olsun bende 33 haftalığım ve seninle bire bir aynı durumdayım 5 gün hastanede yattm bende sonra çıkış istedim ilk bebeğim olunca tedirgin oldum çünkü dr dr gezdim ve her dr başka bişey söyledi bugun ise bebeğimde böbrek genişlemesi olduğunu öğrendim 2 haftadr ne yaşadığımı anlatamam sana. Sakın stres yapma üzülme daha çok etkileniyor bebek de Rabbim yardımcın olsun