Bnmminikbbgm Merhaba Geçen hafta erken doğum riski nedeniyle hastaneye yatırıldım.progestan iğne yapıldı ama o kadar kötü etti ki beni hâlâ üstüne oturamıyorum yatamıyorum.benim gibi olan çok kişiye de faydası olur düşüncesiyle bu postu açtım. Druma durumu anlattığımda ortopedi uzmanı ile görüşüp bana voltaren isimli bir krem verdi.onu sürdüğümden beri çok şükür üzerine basabiliyorum.ağrılarım hafifledi.biraz uzun oldu ama umarım faydalı olur .
Ysn Bnmminikbbgm ilk 3 ay ilac kullanmak cokta iyi degil ben 3 ay progestan igne oldum oturamitodum hatta son haftalarfa alerji oldu popom mahvoldum ama yine xe bisey kullanmadim bence dayanin :) buz koymak cok iyi geliyo
Bnmminikbbgm Ysn teşekkür ederim buz tavsiyesi için💕son aydayım, ağırlık arttıkça ağrı da dayanılmaz oluyor rabbim sağlıkla gelmlerini nasip etsin 🌹🤲🏻