Altundalb Merhaba Kızlar Kansızlıkla başa Çıkabilen Varmı 😏İlk Gebeliğim 26 Haftalığım ve kan değerim sürekli düşüyor şuan 8,5 olmuş ama hiçbir halsizliğim baş dönmem yok çok şükür ama doğumda bi sorun olurmu acaba ? 😔
sevgitekes Altundalb ben 14+0 ım sağlık ocağında yaptım 10. Bişey çıkmıştı araştırma devlette yaptım 12.6 çıktı bir hafta arayla herkes araştırma hastanesi doğru diyor hangisi sizce
Altundalb sevgitekes Canım zaten 1 hafta arayla bile kan yükseliyor demekki bi önceki hafta düşükmüş hemen yükselmiş İkiside Doğru Yani Kan ilacı kullanıyormusun
sevgitekes Altundalb Evt vegafron kullaniyodum ama bi haftada bu kadar yükselince şaşırdım yanlışlık var dedim
Altundalb sevgitekes bende kullandım vegaferon Daha sonra ayrı bi ilaç daha kullandım Sidefer . kanım hala düşük yükselmedi hiç ilaçları kullanmama rağmen
sevgitekes Altundalb annem de dedi bana kan çok düşük olursa yükselmesi zor oluyomus onun da 6 ydi ilaç falan fayda etmiyordu artık siyah üzüm de ye ben bi de unutmadikca hergün bi kasik dut pekmezi atıyorum ağzıma belki ondan ama market pekmezi değil