Ozom ilk gebeliğim temmuz ayiydi hastane cikisi olarak uzun kollu seyler almistim. Ama sonrasi icin doktor kisa kollu vs giydirmemi önermişti o zaman o yuzden kızıma hep salopet sortlu takimlar giydirmistim. Simdi de hazirana denk geliyor yenidogan takimlarini bi kac uzun aldim gerisi yazlik kisa kollu seyelr