Lavinia5 Aker_ailesi bende de başından beri var ne yaptıysam geçmedi. Gebelikle başladı benim. Öncesinde yoktu. Bi zararını görmeyiz inşallah
Minikkalbimm Canım bilmiyorum engel olur mu ama hamileyken vücudun daha yavaş atlatiyo ve daha geç yoluna giriyor diye biliyorum doktora danis mutlaka belki hamilesindir ters bişey yapma