ebrukc Kullanılabilir ama bianda doğum başlarsa kanama cok olur dedi, bunu da göze alamadım ben. Arkadaşlarım hep 38 haftada bıraktı yani doktorları öyle uygun gördü. Benim doktorum son güne kadar kullandırıp sezaryen yapmayı uygun gördü. Tamamen doktorların düşünceleriyle alakalı.