bsyaaa canim ben ilk hamileligimde tecrubesizdim ne dediler yaptirdim.,ama ne oldugun bilmeden.sadece soruyordum iyimi kotumu.o zamanda yaptirmiwdim iyiydi.wimdi hic yaptirmak istemiyordum.cunki burda cok wey yaziyorlar moralim bozulordu.korkuyordum.ama bir iki video izledim bununla ilgili orda anlatilana gore 20yawlarda olanlarda risk cok duwuk.35ustunde daha cok risk.ama her zaman 20li yawlar sorun yawiyor.cunki bu tur testleri ben zaten gencin riskim az diye yaptirmiyorlar.35 yawtan buyuerde sorun az oluyor cok awiri titiz oluyorlar.bunlari duyduktan sonra kararimi deyiwtirdim.ve verdim.