1glshcvz ben iki kademeli oyun parkı aldım. Avantajı 4 yaşına kadar kullanabilmesi, güvenli olması, taşınabilmesi, sallanabilmesi. Ama ahşap beşikler kadar güzel gösterişli görünmüyor. Ha ben aldığım park beşiğin görünümünü de sevdim (prego milano bebe mavisi) ama genelde park beşikler güzel görünmüyor. Biraz da maddi durum meselesi kraftlar 800 tl civarı ve güzel görünüyor mesela.