4.ayımdayım. 3.ayın başlarında kahverengi akıntılarım olmuştu iğne ilaç istirahat ile çok şükür geçti.am şimdi de kuruntular başladı en ufak bişeyde şu zarar verir mi bunu yaptım bişey oldu mu dolabın kapağını ittim bişey olmuş mudur gibi bir sürü kuruntularım oluyo sizde de oluyor mu?olmayanlar nasıl rahat olabiliyor😞