Rbiaclsr Kizlar devlet hastanesinde asilama yaptiran varmj para odedinizmi ne kadar odediniz bilgilendirirmisiniz 🤗
Umrnkrhn Rbiaclsr merhaba, devlet değil de üniv hastanesinde yapmıştım sadece ilaçlara para verdim ekstra ücret alınmamıştı
Rbiaclsr Umrnkrhn him sagolasin canim bende bi ucret aliyolarsa kendimi ona gore hazirlayim dedim sagol tekrardan🤗