Happmom Benmde ilk gebeligim daha bu dogmadan ikinciye hamile kalma korkusu var.Çok dikkatli korunmak lazım sanırım. Özellikle eşlerimizin korunması en garantisi. siz nasıl korunuyordunuz canm özel olmazsa. Nasıl hamile kaldın merak ettım. En azından dikkat edelim. Ama şunuda söylemek istiyorum demekki hayırlısı bymuş ve bu bebişin doğduğunda yine aynı duyguları yaşayacağından eminim😌 Hayırlı ve saglıklı olsun inşallah🙏🏻