Herseyim ben hep çiğden atarım buzluğa canım hatta dün akşam pişirdim 20 30 dakikada pişti üzerine tabak kapattim az bir şey de su koydum.Bir de bir önerim var yaprağı sarıp buzluğa atacaksanız eğer iple bağlayın bir kaç bağ yapın sarmaları öyle pişirin dağılmıyor pişerken :)