Hzlhakko haklisinesracim sanmıyorum canım 4 aylık olmuş erkekler zaten 12 haftadan sonra belli ediyormuş herkes öyle diyor
Canparelerim haklisinesracim zannetmiyorum canım özel hastane ise makinaları gerçekten çok kaliteli bazılarının birazda doktor tecrübesi
Hs20 Benim 12. Haftada erkek dediler 26. Haftadayız değişmedi detayliya da girdik aynı canım sanmıyorum değişme olacagini
haklisinesracim 15 de erkek dedi devlette 17+6 ydi ozelde renkli baktirdik kız dedi çok sevindik. Ama bidaha gittiğimiz de erkek derse diye endişelendim. Kız diyen doktorun çok ünlü oldugunu soyluyolar insallah degismez