Bebegiiim sakın disinol kullanmayin 39 haftalik hamileyim ve 39 hafta boyunca dis agrisi cektim ve hala cekiyorum disinol disi daha cok azdirip bebegede cok zarari varmis ben kullandim ve doktorum cok kizdi kizlar ne olursa olsun bu diş agrisini cekiyoruz simdi sadece karanfil falan koyuyorumda anca öyle hafifletiyorum agriyi 5 tane dişim çürüdü benim hamileligim boyunca. Allah hepimizin yar ve yardimcisi olsun bu arada karanfil yağının herhangi bi sakincasi yok ben kullanamadim cok kusturuyordu çünkü.