limoncicegi 13.haftadayım iki gündür kaşıklarımda ve alt karın bölgemde ağrı var acaba bu hAftada normal mi yoksa enfeksiyon kaynaklı bir ağrı mı ? Bu haftalarda ağrısı olan oldu mu ?
Aselll1621 Canım benimde 14 hastalıkken afedersiniz idrarımı yaparken çok şiddetli kasık ağrım oluyordu gün içerisinde olduğunda da normal diye pek ciddiye almamıştım fakat kontrole gittiğimde doktorum bana bebeklerin aşağıya indiğine söyledi enfeksiyon olabilir diye de tahlil yaptı çok şükür enfeksiyonum yok ama o günden bu yana bebeğim aşağıda olduğu için düşük ve erken doğum riskim var. Bunları kork diye söylemiyorum başıma geldi paylaşmak istedim bence doktorunla görüşmelisin en azından için rahatlar hayırlısıyla bu günleri atlatıp kucağına alırsın inşallah 🙏🌸
limoncicegi Aselll1621 benim idrarımı yaparken değil ama idrarım geldiğinde bi ağrı oluyor ve gün içinde ağrım oluyor