mamyfat93 lütfen üzülmeyin öncelikle bana da aynı şeyi söylediler ağlamaktan canım çıktı şimdi 32 haftalığım ve o su kayboldu amniyosentez dediler bebeğin ölebilir dediler yaptırmadım tabiki... yapacağın tek şey kontrollerine gittiğinde ölçsünler sık sık zaten büyümeye devam ederse önlenemiyormuş ama aynı veya az küçüldüyse korkma kayboluyor... erkek bebeklerin %80 ninde çıkıyormuş bu hattta doğumdan sonra bile kayboluyormuş. Lütfen Allaha bol bol dua et ve korkma🙏🏻 Umarım kaybolmuş olur en kısa zamanda canım