Kızlar bir tanıdığımız büyüyen beşik verdi bize bende dolap ve şifonyer alıp oda yapacağım büyüyen beşik Yatak odama sığmaz imkansız bundan almayı düşündüm 6 ay yatırmak için 6 aydan sonra kendi odasında yatıracağım bu sallanan besigide salonuma koyarım diye düşündüm sizce guzelmi mantıklımı 240 tl bu arada yataklı olmasıda beni masraftan kurtardi ne düşünüyorsunuz fikirlerinizi merak ediyorum
http://www.hizliresimyukle.com/image/jLIeU
http://www.hizliresimyukle.com/image/jLMs0