Canoglumbenm Selam kızlar bebeğim için aldığım kıyafetleri buraya yazıcam. Az mı yada eksik bisey varmı soylermisiniz 😊🤗 deneyimli annişler 03 AYLIK - 2 adet 5 li hastane çıkışı - 2 adet alt üst takım - 3 adet çorap - 2 adet zıbın 3-6 AYLIK - 7 adet zıbın - 5 adet alt üst takım - 1 adet gecelik - 6 adet çorap - 1 adet yelek - 1 adet hırka - 2 adet tulum 6-9 AYLIK - 3 adet alt üst takım - 4 adet zıbın - 1 adet yelek
Yegino Canoglumbenm aynen zıbın az ilk zamanlar çok batırıyolar ve sürekli makine açmaktansa zıbınları çoğalt bence de biriktirir öyle yıkarsın
derinmilatuncay 2 adet zıbın az.zıbını çok al.kıyafete çok girmene gerek yok getiren demokur zaten.hızlı büyüdüğü için.çok kıyafet alma zıbın ve şapka önemli
Canoglumbenm derinmilatuncay 5li takımın içinde zıbın var diye almadım yani 4 tane zibini oluyor. Yetmezmi acaba alayım mı biraz daha 😊
Canoglumbenm Emine071 battaniyesini aldım kuzum 2 tane Müslin var 2 tane kalın battaniye var. 2 tane normal battaniye var 😊😊
Sevdaliza Canım yenidoğan ve 0-3 aylık toplam 10 tane zıbınım var hastane çıkışları içindekiler hariç ve hala az gibi geliyor en az 15 düşünüyorum