OzomHenüz dr konuşmadım ama sonuçları görüntülediğini yerde normal görünüyor herşey. Hemen yükselmez zaten artık doktorunuz sürekli takibini yapar ben her hafta gidiyorum gebeliğim son zamanlarında olduğu için. Tabi kaşıntım hala var ama çok değil😑 Bu arada kan verirken hastanedeki hemşire bebeğiniz erkekse oda çok kaşıntı yapar demişti hormonlarından dolayı açıkçası normal çıkınca değerlerim haklı olabilir mi acaba diye düşünmedim değil☺️