bebiiimamm bugün benimde randevum vardı 10 40 ta 11 40 ta aldılar.
Sekreter e belirttik, oda geçen hafta doktor izinli ydi bu hafta hem onun birikmesi var hem sabahtan doğum varmış randevular kaymış arada da yatan veya düşük tehdidi olan hastalarda girince sarktı hep dedi. Bir önceki randevumuzda tam zamanında almışlardı canım