Mucize_02 Hanımlar şeker testi kaçıncı haftada yapılıyor. Ben 30. Ncu haftama girdim ama hala şeker testi yaptırmadı doktor .
Vildanpasal61 Mucize_02 Canım bana doktorum 26.haftamda iken yaptırdı 30.haftandasın aslında şimdiye kadar doktorunun yaptırtması lazımdı ilginç
Mucize_02 Valla yaptırmadı yaa bana da tuhaf geldi acaba 30 dan sonra mı diye düşündüm allahtan bir hafta sonra randevum var o zaman söylerim doktorumA