Arzuyldrm Kızlar 25 haftalığım sık sık süt geldiğini görüyorum bu durum normal mi? Yada süt değilde başka birşey mi?
Deletedmom277 Arzuyldrm ilk gelen süt kolostrum yani ön süt bebeğin için çok faydalı sıkmamaya dikkat et ve uyarma erken doğum belirtisi olabilir
Boncuk23 Canım ben oğluma hamileyken de erken gelmişti sütüm. Galiba yapıyla alakalı. Kimisi normal doğum bile yapsa hemen gelmiyor. Kimisi sezeryanda yapsa hemen geliyor. Benim de sezeryan olmuştu oğlum sütüm maşallah boldu. Demek senin de öyle . Telaşlanacak birşey yok yani