Zeynepzeze Benim reflum var gebelikte 18 haftamdaydi sanirim cok kotu etmisti beni dayanamayinca hastanelik olduk 1 gun yattim serum igne vs ilac verdi ki zaten onu bende kullaniyordum o gun cikolata yedigim icin ki reflu isen cikolatadan uzak duracaksin ki ben kalktim bir tane yedim yogun olanlardan o beni mahvetti.Benim ara ara yanmam oluyor ama cok degil gaviscon kullaniyorum ben baska bir sey beni rahatlatmiyor maalesef