OgrtSemaa şükür Allah’a 9 sene sonra 2. Hamileliğim ikisindede hiç mide bulantısı bilmedim ama bunda başka sıkıntılar yaşadım kanama gibi şükür iyiyiz şimdi ilaçlarla devam çalısıyorumda şöyle düşün ve sabret ben saglıklıyım bebeğimde inşallah sağlıklı olacak tek derdin hamilelikte inanki mide bulantısı olsun keşke benim midem bulansaydıda kaybetme korkusu yaşamasaydım o yüzden sabır canım geçecek düzelecek