Mskywalker normal Doğum çok güzel bitanem korkma yanı doğurduğun anda bitiyor hersey agrı cekiyorsun ama kucağına verince kuş gibi oluyorsun ama sezaryende dikişlerin agrıyor gaz sancısı için baya uğraşıyorsun sütün hemen gelmiyor bide agrılarından dolayı yanında bir olmadan bebeğini rahat rahat Alıp emziremiyorsun tabi sezaryanjnda en güzel yanı gidiyorsun agrı çekmeden hop alıyorlar bi dikiş agrın oluyor sancı cekmiyorsun saatlerce