Huriyemustafa ben 37+5. Nts de agrı cıktı diye çatala aldılar dogumhanede baktrdım canım herkezin bir olmuyor ben agladım o kdar acıdı her doktor yada ebe bir degil eli hafif olan var yavaş yapan var benimki hızlı bir şekilde griş yaptı be cok zorlandım kastım kendimi inan yerledşm midem bulandı bu kdar zorlandım hiç abartmıyorum ve yarın tekrar gidicem normal dogum yapmakdan korkuyorum bı kdar etkilendim