Yasemincifci nurcakir58 kendine gecelik pijama takımı hırka depeend terlik çorap dış fırçası macunu al canm kapalıysa bide yazma al
___ozlm___ Yasemincifci Yasemin hanım kaçıncı haftadasınız. Daha önceki gönderilerden hatırlıyorum sizi sanırım aynı dönemiz
___ozlm___ nurcakir58 gebe eğitiminde ebe külot tipi bezi değilde açık hasta bezlerinin daha rahat kullanıldığından bahsetti. Tecrübeye dayandığı için tavsiye etmek istedim. Diğerini giyip çıkarmak oldukça zor oluyormuş. 😊 doğumunuz kolay olur inşallah
Kahramanlar Ben Hepsiburada dan aldım kilot bez orta boy aldım bence büyük boy alın daha da rahat olur sıkıyor sanki
kocisininprensesi Nerm7n canım bebeklerin kilot bezi var ya onun büyükler için olanını düşün ☺️ Herkes çok kullanışlı ve rahat olduğunu söylüyor bakalım benimde doğumum 1-2 güne görücem 😂