Trkmn Al benden de o kadar. O yüzden ben 32'de ayrılmadım. 36'ya kadar çalışırım, dedim. Evde sıkıntıdan patlayacağım, uyku düzenim bozulacak, tüm düzenim alt üst olacak. Çalışırken her şeyi bir düzene koyuyorsun. Zaman daha çabuk geçiyor. Ben de arkadaşlarımı çok özleyeceğim eminim. 😞