Mkclskn
Selam kızlarrr .. Bugün 38+2 günlüğüm çatı muayenesine gittim . İlk bebeğimi psikolojik sebeplerden dolayı sezeryan doğurmak zorunda kaldım. Ssvd yapmayı düşünüyorum bu gebeliğimin başından beri . Doktorum da sağolsun hep destek oldu bu konuda . Gel gelelim ilk gebeliğimde Çatı muayenesi korkunç gelmişti kendimi çok kastım sanırım bu sefer yine doktorum sağolsun o kadar nazikti ki hiç acıya dair birşey hissetmedim açılmam kesinlikle yok ama çatımın Doğuma müsait olduğunu söyledi . İçinizi rahatlatmak adına yazıyorum Rahat olun kendinizi serbest bırakın ben kendimi doktoruma odakladım muayene yaparken hep sohbet etti benimle hiçbirşey anladım kendinizi Türk doktorlarına emanet ediniz 😂😂