TUMES bide tokluk şekerine baktır canım. Benimde şeker yüklemesinde açlığım normal tokluğum yüksek çıkmıştı şuan insülin kullanır duruma geldim çünkü hafta ilerledikçe şeker daha da yükselebiliyo hormonlardan kaynaklı insülin salınımı azalıyo vücutta