Ozgekrkelvn 7 haftalık hamileyim. Aşırı derecede midem kaynıyor ve ekşime oluyor bulantı ile birlikte. Hiçbir şey yiyemiyorum :( Bu soruna az da olsa çözüm bulabilen var mı? Bende mi bu kadar fazla oldu anlayamadım :(
Alessia Ozgekrkelvn benım 6 haftada mıde problemlerım basladı 14 haftama gırıcem mıdem hala kotu gavıscon kullanabılırsın ve ac kalmamana dıkkat et yemeklerde cok sıvı alma
Duuyguum Ozgekrkelvn ne yaparsan yap geçmiyo canım bende iki gün aşırı yaşadım hiçbişe fayda etmedi ikigğn sonrasında kalmadı ama bugün tekrar başladı çok sinir bozucu birşey hem açsın hem yiyemiyorsun halsizlik yapıyor dr bi ilaç verdi bulandıkça iç dedi