ZzeytinimM Merhaba arkadaşlar! Benim 5 aylık bir bebeğim var ve tekrar hamileyim. Çok karmaşık düşünceler içindeyim. Ağlamak istiyorum ama tutuyorum kendimi. Emziriyorum da. Kimseye söyleyemedim henüz. İçim sıkılıyor, ne yapsam ne hissetsem bilemiyorum. Bebeğim çok küçük ve ona yetememekten Korkuyorum 🥺
Tomriskose ZzeytinimM canım çok zor gerçekten ben olsam ne yaparım inan bilmiyorum ama tevekkül et rabbimin hediyesi o rızkını veren Allah o,ol dese olmazdı öyle düşün 🥰💓
BMA ZzeytinimM korkma canim yengemde ayni sekilde hamile kaldi ama o cok isyan etti Rabbim vermedi o cocugu ona simdide pişman simdi bukadar olurdi simdi şu kadar olurdi diyip duruyo Rabbim vermis imtihan hayırlısı buymus de canım benim zor hemde cok zor biliyorum ablamda ayni sekilde oldu suan cocuklar deli etsede iyiki olmus diyo Rabbine sığın ona güven canim benim Rabbim kolaylik versin insaAllah💕
eljid ZzeytinimM bnde oleym cnn bebeğim 8 aylık premature duzeltilmisi 6 aylık ve 4. 5 aylık hamlym napalm bir sekild3 hepsine yeterz cnn allahın izniyle bence daha güzel olck birlikte buyurler
Ssalihatopcu ZzeytinimM 🙈 herkesin istediğini elde edebilmissin ne kadar güzel benim eltim kızı üç aylıkken tekrar hamile kaldı ve ikiside gayet iyi ikisinede yetiyor emin ol kucağına alınca çok pişman olucaksin bu düşüncelerinden. Fakat sütten kesmen gerekiyor çocuğu karnındaki bebiş yüzünden zehirlenme ihtimali varmiş emen çocuğun doktoruna danış oda açıklar çok yakınım yaşadı aynısını oradan biliyorum. Emzirme çocuğa birşey olabilir ve rabbim sağlıkla almayı nasip etsin inşallah minik bebeğini. Ben aylarca uğraştım olmadı peş peşe istedikce şimdi 15, aylık oğlum henüz yeni kalabildim yine bunada cokk şükür
ZzeytinimM BMA Canım, isyan etmiyorum tabiiki. Çok şükür diyorum. Sadece korkuyorum 🥺 Umarım becerebilirim. Çok teşekkür ederim moral olduğun için 💛💐
ZzeytinimM eljid Senin bebeklerin de hayırlı olsun inşallah canım. Rabbim kolaylaştırır, zorlaştırmaz inşallah. Sağolasın 💐💜
ZzeytinimM Ssalihatopcu Emzirebilirsin, bir zararı yok, dediler ama kafamı çok kurcalıyor. Dikkat edeceğim canım. Çok teşekkür ederim uyarın için. Sağolasın 💜💐 Amin inşallah 🤲🏻 Seninde bebeklerin hayırlı olsun. Sağlıkla kalın 💜💐🥰
[silindi] ZzeytinimM benim de en büyük korkum doğumdan sonra hamile kalmak çok korkuyorum😔😔o yüzden ebeyle konuşup 40.gün spiral taktirmamı önerdi Allah yar ve yardımcın olsun inşallah mükemmel bir anne olursun bebeklerde ikiz gibi büyür
ZzeytinimM [silindi] korktuğum başıma geldi, nasıl olabildi hemen, hala şaşkınız. Hayırlısı deyip teslimiz Allah a. Amiiin inşallah 🤲🏻 Teşekkür ederim canım güzel dileklerin için. Sağolasın 💜🥰💐
Naneliseker01 ZzeytinimM ne guzel ikiz gibi büyürler bi arkadasım da aynı böyleydi. Ama suan 3-4 yasındalar harıkaa bi duygu olmalı. Tabi ilk hamılelığı iyi gecen kadınlar ıcın. 🙃
ZzeytinimM Naneliseker01 sağolasın canım. 💜💐 Benim 3. olunca o yüzden de korkuyorum sanırım. Nasıl yetişeceğim hepsine diye 🥺
ZzeytinimM Bfhvcffesra amin canım. Sağolasın. 💜💐 Eşim korundu aslında ama nasıl oldu bizde anlayamadık. 🤷🏻♀️