Sefcerr Merhaba arkadaşlar 34 haftalık olduk ama bir haftadır ellerim ayaklarım şişiyo ellerimde uyurken aşırı uyuşma oluyo varmı bu durumu yaşayan😞
sydtns Sefcerr ben 25 haftalığım iki bileğimdede sinir sıkışması vardı öncedende şimdi tekrar başladı uyutken ellerimin uyuşması ile uyanıyorum. Ayak bileklermin şişmesi değilde el uyuşması çok yoruyo
SevdaNurum Sefcerr ben de hemen hemen o haftalarda beri cekiyorum. Dr uma sordgmda ödem oluştuğundan dolayı demişti. Doğumdan sonra gecicek demişti👍
Srfn11 Sefcerr 33. Haftadayim 4 gun once basladi ellerim ne kdr acior sbh uyandgmda bide ayak tabanlarim 😫 bir caresi yokmu bunun 😫😫😫
Yldrmgktg Sefcerr bi idrarınıza baktırin gebelik zehirlenmesi olabilir ama sıradan bir şey de olabilir ihmal etmeyin