Orhanemine Merhaba kızlar Bir haftadır kasılmalarım oluyor 15 haftalık gebeyim ilk çocuğun hareketleri mi diye merak ettim sonra hastaneye gittim Doktor enfeksiyonuna kasılmalar oluyor dedi ve önlem olsun diye Progestan vagi-hex sonra magnezyum ilaçları verdi idrar yolu enfeksiyonu daha çok çekiyorum ne kullandıysam olmadı bol bol su iç dediler Onu da yaptım hala çekiyorum vagi-hex diye bir ilacı ilk kullan sonra iyi gelirse progestanı kullanma dedi Sizce ilaçlar iyi mi kullananlar var mı varsa eğer yararını gördü mü yardım ederseniz sevinirim
Yasemincifci Orhanemine çok geçmiş olsun cam kullanmadım ama kullan bence doktor verdiyse vardır iyi yapacak bir tarafi