AAytach merhabalarr kizlar bir sorum olacakti, kim bunu yaşadiysa lütfen cevaplaya bilirmi? çocuğunuz, kaçinci haftasinda kanala girdi? yani artik doğuma hazirdi? ben 36 haftalığım, ama kanala girmedi henüz, sizce endişelenmelimiyim?
Sezenkarademir AAytach 37+5 hala kanala girmesi tatlım. Genelde 38 den sonra girmeye başlıyor sanırım.
FMS AAytach 36+2 olduk canım bugün doktor kontrolümde bebeğin kanala girdiğini söyledi doktorumuz 40.haftayı görmeyeceğimizi düşünüyor doktorumuz bakalım hayırlısı 🙏🏼
ebru23 AAytach kanala sanciyla giriyormuş kanala girmesi için suyunun patlaması lazım diye biliyorum yalni s biliyosam söyleyin ben 40+1detim muayenenin sonunda kanama geldi hala kanalda değil baş aşağı ama
AAytach ebru23 tatlım bence yanlış malumat, çünki su geldiyse artik doğum başlar diye biliyorum bende