[silindi] Kızlar 30. Haftalık hamileyim son bir kaç gündür ellerim uyuşuyor özellikle sağ elim kendiliğinden parmaklarda uyuşma oluyor bu normal mi? Daha önce başına gelen var mı😔
ArzuTan [silindi] benimde sag el parmaklarım uyusuyordu sadece magnezyum eksikliginden kaynakli oldugunu belirtti doktorum suda kaynayan haptan verdi ve 2 haftadir kullanıyorum etkisini gordum eskisi kadar uyuşmuyor artik canm doktoruna danış
Nismirhir3 Bende var ellerimde ődem olustugu icin gordum doktura damartaki tuneller tikalniyormus dogumdan sonra gece dedi 36+3
[silindi] Deletedmom133 yaaa ben de yarın gideceğim doktora soracağım ama çok ilaç kullanma taraftarı değilim ama zorluyor beni 😔
Deletedmom133 [silindi] bende zaten ilaç içiyorum yeterince ama zorlanıyorum diye içiyoruö faysasını görmezsem içmiycem