Mira34 Merhabalar güzel anneler ♥ 5. Haftamda çok şiddetli kasık ağrılarılarından şikayetçiydim. Şimdi 8+1 haftalık hamileyim geçen hafta perşembe kalp atışını duyduk bebişi de gördük çok iyi dedi bebek 2 gündür kasık ağrılarım geçti hiç ağrı hissetmiyorum hafif bulantılarım devam ediyor. Korkuyorum tecrübeli anneler tecrübelerinizi paylaşır mısınız?? Güzel şeyşer duymaya çok ihtiyacım var Dün doktoruma gittim bebeğimi merak ediyorum kalbini dinleye bilir miyiz dedim kızdı rahat ol dedi bebeğin iyidir. Geçen hafta gördük çok iyiydi. Ağlaya ağlaya çıktım doktordan çok endişeleniyorum iyi mi diye Lütfen yardımcı olun normal mi ağrıların kesilmesi Şimdiden çok teşekkür ederim ♥
Gulizar0652 Mira34 canim hiç korkma bebeğin iyidir benim hiç kasık ağrım olmadı bu iyi bişey korkulacak bişey yok 😊
[silindi] Mira34 kasık ağrısı 5.haftadan sonra 2 hafta falan yaşarsın genellikle. Senin bebiş maşallah 8 haftalık kasık ağrısı neden olsun ara sıra ani harekette kasığına ağrı girer o olur da durup dururken daha olmaz inşallah. Bende senin gibiydim kafayı yiyordum resmen midem bulanmadı acaba çocuğa bir şey mi oldu diye😁 ama gayet normal bunlar canım. O içerde şimdi keyifli
Neriman-mom Mira34 o agrılar onceleri olmalı zaten . Cunkı 5 hafta nerdeyse regl donemi oldugumuz zamana denk geliyo. Bende de oluyodu. Ikıncı ayda bile regl olcağım gunler ağrım oluyodu sonra geçdi. Şimdi bazen ağrılar oluyo. Onlarda normal rahim buyuyo bebek buyuyo sonuçta. Ha bide bende ilk bebek. Vucut alışık deyl. Sonuçta bebek vicut için yad cisim. Onu kabul etmesi biraz zaman alıyo
Mira34 Gulizar0652 Gerçekten mi 😍😍 inşAllahhh kuzumm ağrılara bile razıydım yeter ki iyi olsun ilk gebeliğim kanamam falanda yok birden kesilince korkmaya başladım ♥
Mira34 [silindi] Evet canımmmm 5. Haftadan 7. Haftaya kadar çok şiddetli ağrışar çektim ama 8. Haftaya giridğimden beri yani iki gündür hiç ağrı yok o ağrılardan sonra şimdi hiç ağrının olmaması ister istemez korkutuyor 😄😄 iyi olsunda mide bulantısı ağrılar jersey başşım gözüm üstüne 😄😄 1 buçuk yıldır bu güzel haberi bekliyorduk çok şükür rabbim nasip etti inşAllahhh sağlıklı bir şekilde ddevam eder gebeliğin rabbim kimseyi evlat hasreti ve evlat acısıyla sınamasın 💖 bütün gebelerin bebişlerini sağlıkla kucaklarına almayı nasip etsin 💖 10. Haftaya randevumuz var sanırım o zaman kadar çatlayacam 🤣🤣🤣
Mira34 Gulizar0652 Ayyyy cooook sevindim kuzum Allah razı olsun ♥ inşAllahhhh iyidir rahatlattın beni rabbim bebişini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşAllh♥ tek sancıyla 😍😍😍
Gulizar0652 Mira34 oyyy kurban olurum ne demek Allahım sendende razı olsun canim senide bir avazda kurtarsın bebeğini hayırlı sağlıklı versin canimm😊😊😚😚
Mira34 Neriman-mom Aynen canım benim de ilk ayda oldu sürekli sancılarım hatta zaman zaman şiddetli kramplar bile oldu Fakat ikinci aya girdiğimden beri ağrı sızı kalmadı ondan endişelendim çünkü ben hamileliği sürekli kasık ağrısı sanıyordum 🤣🤣
Ayselcnt O ağrılar ara ara oluyor.. Sürekli olmaz.. Mide bulantısıda kişiden kişiye değişiyor.. Çok şükür bende de çok olmadı, sabah kusmamda 1 -1,5 ay kadar oldu.. O da sürekli olmuyor.. içini ferah Tut.. doktor iyi dediyse iyidir.. 😉
Mira34 Ayselcnt Benimde 6. Haftanın sonunda başladı mide bulantısı çok şiddetliydi şimdi çok yok 2 gün oluyor bulantılarım 1 gün olmuyor çok şükür eskisi gibi bulantılarım yok ♥
Mira34 Gulizar0652 Aminnnnnn aminnnn 🙏🙏🙏kuzummm çok iyisin rabbim o güzel gönlüne göre versin herşey♥ gönlünce olsun 💋💋😍😍😍
Mira34 Neriman-mom Hayır kuzum daha 8 haftalık hamileyim henüz belli değil cinsiyeti 12 den sonra belli oluyormuş diye duydum ♥sağlıklı olsunda cinsiyeti hiç önemli değil benim için 😍
Gulizar0652 Mira34 aminn canim amin inşallah seninde herşey gönlünce olsun o senin tatlılığın bebeğim 😚😚😍😍😍