Yasmnnn Kızlar bugüne kadar kızım hep baş aşağı idi.. Bugün kontrolde gördük ki bebiş makat geliş doktorum daha döner dedi ama sizlerin nasıl oldu? Normal doğurmayı çok istiyorum🤷♀️🤲🏻🤲🏻
Yasemin6161 Kuzum bende 30 haftalık bugün kontrolde bebeğin dönmüş dedi bana ben normal doğumdan çok korkuyorum en başından sezeryan istedim şimdi nasıl olacak diye düşünüyorum korkumuda yenemiyorum acaba tekrar döner mi bebeğim 😥