Zemuda Jale bende başta da mide bulantısı yoktu. Şimdi de yok çok şükür. Ama bende de acayip iştahsızlık. Başa döndüm resmen. 18+5 im bende
Sabrszanne3535 Jale bende öyleyim 17 haftadayim istahsizlik ve bulantilarim tekrar başladı bebeğin saçı ve kaşlarından dolayı olabilirmis