AuroraBorealis34 Mrvee41 sağlık ocağındaki hemşire bana dedi 20 haftada geleceksin , yapalım🤷🏼♀️ Bana gün verdi. 2, 5 hafta kaldı🙄bakalım
hunilimom Mrvee41 20.haftada tetanoz asin var canım 2.diş 24 25.haftanda yapılıyor ayda kontrole gidiyorsun orda da tansiyon kilo vs bakıyorlar
AuroraBorealis34 Mrvee41 benim de ilk tecrübeyim 🤷🏼♀️ Çok sorular var, tek-tek çözmeye çalışıyorum☺️
AuroraBorealis34 Mrvee41 bende öyle düşünüyorum, zaman durdu sanki 😭 ama sonra kendimi söylüyorum- sen daha dur, sonra zaman nasıl geçmeye başlayacak- anlamayacaksın 🙈😃
Mrvee41 AuroraBorealis34 tabi orası öyle ama .doktor kontrolleri ayda 1 olunca o ay gecmiyo acaba iyimi hersey yolundami diye düşünmekten delirmekten korkmuyo değilim 😏😏
AuroraBorealis34 Mrvee41 aynen öyle, ben de 1 ay beklerken, son 2 hafta gibi çok panik oluyorum- her şey iyi mi, nasıl bebeşom benim, nasıl kalp atışı🙈😂 sonra doktor o küçük kalbi sesini açayınca- o kadar rahatlıyorum😃😃
Nazli18 Sağlık ocağındaki ebe bana tek doz tetenoz olacak o da 25. Haftada dedi ama burada herkes 2 3 doz falan diyor iyice kafam karıştı
hunilimom Nazli18 yanlış bilmiyorsam 5 yıl içinde vurulduysan tek doz vuruluyorsun burda sanki öyle okumuştum birde doğumdan sonra vuruluyorsun