Gozde19 Merhaba bugün 16+3 haftalık olduk cinsiyeti öğrenmek için gittik ama arkasını dönmüş doktor göremedi bu gibi durumlarda biz kız diyoruz dedi acaba gerçekten kız mıdır kız çocukları göstermez derler ya ? :)
ESRAOZ35 Gozde19 benim de aynı durum 😊 yüz üstü yatmış göstermedi. 3 aylıkken kız demişti yine kız dedi. Çıkıntı yok dedi. Inşallah renkli ultrasonda gösterir. 😊
hunilimom Gozde19 bende 17 de öğrendim bende hep sırtını gordum 2 li test vs girdim ama dönmedi hiç sonra ogrnedik kız 😅 doğru değildir bence ama tesadüf diyebiliriz
AuroraBorealis34 Gozde19 bizde gittik bir kaç gün önce, bebeşim sırtını döndü 🤭 ben dedim kesin kız- kolay kolay göstermez☝🏽😂 ve doğru- kızımız olacak 🥰🥰