Merhaba bayanlar. 18+2 haftalık hamileyim. Hamileliğin başından beri ağzımın tadı yok. Ne yediğimden nede içtiğimden tad alıyorum. İlk zamanlar daha azdı ama şu son 2 gündür felaket. Normalde miğde bulantılarım bitmişken her yutkunduğumda taddan dolayı miğdem bulanıyo. Bu doğuma kadar böyle mi oluyo ? Sizinde böyle mi ? Yada bu durumu geçiren bi yiyecek var mı ? Bilgisi olan yardımcı olabilir mi ?