CerenAnne Bende doktor rahim ağzında açılma var mı diye elle kontrol ederken çatı muayenesini de yapmış, inanın hiçbirşey hissetmedim bile. Üzerinden birkaç gün geçti,doğum da tetiklenmedi
Nurayuzun Ayyliin bnm çatı muayene cok acımıştı nefesım kesıldı resmen Allahım dedım nasıl doğurcam yapamıcam Galiba dedim ama cok cıddı söylüyorum normal doğurmak daha kolaydı
Ayyliin Nurayuzun gercekten mi 🙏🏽🙏🏽 Çok korkuyorum normal doğum yapamicam diye .. bu acıdı ya doğum cok daha zor olucak sanıyorum
CerenAnne Ayyliin Aynen öyle oldu🙂 heryerde acıtan bir deneyim olduğu söylendiği için ben de öyle birşey sanıyordum, bir de çok fazla içeri sokuyorlar sanıyordum, o kadar ileri gitmedi. Bir de kadının elini sokmasıyla çıkarması bir gibi oldu.
AnneyizBizAnne Ayyliin bence ağrılar başlamışsa hassasiyet nedeniyle acılı oluyo çünkü vücut hazırlık aşamasında ha ağrı sizi baslamamissa hiiiic hissetmiyosun 3 defa bakildim ikincide ağrım olduğu için içim parçalandı kanamam başladı 3.de yine hafif geldi yapılan işlem
Necla06 Ayyliin çatı muayenesine gidecekken gece 1 saat uyudum kalktım suyum gelmiş hastaneye gittik açıklık yok bünyem suni Kabul etmedi filan 😅 sonuç olarak gece 3 te suyum geldi öğlen 12 ye kadar kendimi kasa kasa gelen baktı giden baktı bu normal Doğum yapamaz dediler hiç açıklığı yok dediler ne yaptım rehavete kapılmadım evet bünyeden bünyeye fark ediyor cani çok az dediler ama ne oldu 15.07 de kızımı normal doğumla kucağıma aldım hem de suni sancısız son 3 saat açılmayla kesisiz epiduralsiz bir dogum yaptim kızım da 3.550 kiloydu doğumdan sonra herkes tebrik etti valla biz seni sezaryene alırız diye düşündük dediler 😍
Necla06 [silindi] açıklık ve çatı muayenesi ayni canim kimi ebe veya doktorlar sedye veya yatak üzerinde kimileri ise çatal da bakıyorlar. Mesela benim kasılmam olmustu 37. Haftamda yalancı sancılarım var benim devlet hastanesine acile gidelim nst de kaç çıkıyor merak ettim dedim ebe eldiveni maskeyi taktı çatala çık dedi yok dedim israr etti hayır dedim çıkarım giderim dedim ebe kagit imzalattırdı mesuliyet bana aitdir bile isteye muayene olmadım sadece nst istiyorum yazdım imzaladım devlet hastane prosedürü buymuş öğrenmiş oldum. 38+5 te çatı muayenesi için gidecektim özel hastaneye olamadan suyum geldi Doğum başladı 😍
[silindi] Necla06 ya size maşallah Doğum hikayenizi okudum da ne kadar olumlu birisiniz 🙏🏻 Benimde doktorum çok zorlamadı kendimi kasınca sadece yumuşama olduğunu söyledi çok iyi çatına bakamadım dedi. Ama bebek 3200 çok iri olmayacağı için o yüzden her türlü normal doğurursun dedi☺️
Necla06 [silindi] çok teşekkür ederim sağolun 😍sağlıkla sıhhatle doğsunlar insallah öncelik normal Doğum eğer sıkıntı var denilirse sezaryen olunması taraftarıyım ve en önemli şey psikoloji öncelikle anne iyi olmalı ki bebek de kendini güvende hissetsin di mi ama ☺️ Hayırlı doğumlarınız olsun insallah sormak istediğiniz şey olursa elimden geldiğince yardımcı olmak isterim 4 aylık tecrübelerime dayanarak ☺️☺️
[silindi] Necla06 çok teşekkür ederim Allah razı olsun🙏🏻 Bende kesinlikle diretmiyorum tabiki normal doğum istiyorum ama olurda bi aksilik çıkar vs sezaryen olursamda üzülmem yeterki bebek sağlıkla gelsin 😊