Mlkemrecre KıZlar hamilelikte kan şekeri düşüklüğü yaşıyorum..acıkınca elim ayağım boşalıyor bayılcak gbi oluyorum..SiZde böyle bi sorun varmı ve bu bi şeker hastalığı mıdır ?