Poyraz_Araf 16 Nisan İsteğe bağlı genel sezaryen oldum sadece Doğumdan sonra 1 saat bile sürmedi ağrım 6 saat sonra kalktım tek başıma yürüdüm sadece 1 gece yattım 2. Gün doktor istersen çıkabilirsin dedi kendi isteğimle çıktım eve gittim misafir gelecek diye tatlı bile yaptım yani sezaryenden bukadar korkulacak birşey yok 7 günlük küveze yatırdık sarılıktan 1 gece yattı sarılığı düştü enfeksiyon çıktı idrarında 10 gün daha yatacak dedi dedi doktor şimdi onu Bekliyoruz Cumartesi bakalım cıkarmı oğluşum
Elifelif49 Poyraz_Araf ben 12 nisanda sezeryan oldum hala tam yürüyemiyorum gece eşim yardım etmese yataktan kalkıp bebeğe süt veremiyorum dediği gibi bünyeyle alakalı yengem 6 gün önce sezeryan oldu benden çok çok iyi ve tek başına herşeyi yapabiliyo
Elikkk Inşallah çıkar canım bence sezeryan olsun normal doğum olsun bünyeyle alakalı olduğunu düşünüyorum
Poyraz_Araf Elikkk aynen öyle herkes öyle abartıyorki sezaryen olacağımı duyan ay normal varken neden sezaryen ağrın olacak kalkamıycaksın ama hiç biri olmadı böyle Doğum herzamn yaparım
Elikkk Poyraz_Araf bende normal taraftarıyım ama olmasada sezeryan olur yani oda doğum şekli önemli olan sağlıklı olmaz bünyem sağlammış toparlamışsın insanlara hiç bakma
xwoman Poyraz_Araf benimde zorunlu sezeryan olacak her duyan keske normal yapsan deyip duruyor. Cok sinir bozucu . Sanki normal dogum acisiz dikissiz oluyor.