Gnl0606 benim ilk gebeliğimde 18. Haftada hıssettım ama algılamam 22. Haftayı bulmuştu. İkinci hamileliğimde 11. Haftada hissetmıştım ve eşim 15. Haftada eliyle hissetmişti. Ultrasonda muayene sırasında doktorum bile hissetmişti. Yani bence olabilir, olmaz dıyenlere bakma ikinci hamilelik çok farklı oluyor.