Ozican ben Kartal’da yaşıyorum ama seneye eşimin okul değişikliğinden Ümraniyeye taşınıcam da o zamana kadar çok zaman geçer ama bir eşime danışıcam madem memnunsunuz bende bir gideyim birşey daha sorucam progestanı ağızdan alıyorum demişsiniz ya çok kötü yan etkileri var mı yani korkacağım birşey yada şunlar oluyor bil diyeceğiniz birşey çok teşekkür ederim yardımınıza inşallah hayırlısıyla sağlıkla alırız kucağımıza bebeklerimizi ☺️