Duuyguum Bi arkadaşım iÇin yazıyorum hanımlar transferin 14.günü bugün test yaptırdı 17 çıkmış değeri dr çok az bir değer demiş muhtemelen düşer tutunmaz demiş değeri düşük mü bu değerlerde hamile olduğunu öğrenip gebeliği devam eden var mı ?
Hulyalp Duuyguum canim deger dusuk ama yukselmeyeceginin garantisi yok. 2 gunde bir kan verip artisa baksin mutlaka.
Duuyguum Çok kötüydü hali çok canım sıkıldı inşallah sağlıklı tutunur Cuma günü tekrar kan ver demiş ama stresten düşünmekten tutunacağı varsa da tutunmaz allah yüzünü güldürsün inşallah Hulyalp Yesimeliz
Yesimeliz Duuyguum gec tutunma die bisi war canim ne yasadigini cok iyi biliyorum ben transferden 12 gun sonra baktirmistim 154 tu. Emin ol yukselse bile tatmin olmuyorsun bi sure endise devam ediyor. Allah yardimcisi olsun.
Hulyalp Duuyguum amin canim insallah. Rabbim tez vakitte nasip etsin. Hemen uzulmesin bu olmadiysa nasibinde bisey vardir zamani vardir belki.
Duuyguum Yesimeliz haklısın ilaçların da etkisi olabiliyor çok zor ya çok üzüldüm allahım inşallah yükselir değeri 🤲
Duuyguum Hulyalp Allah’ın takdiri herşey üzülmemekte insanın elinde değildir amin inşallah en kısa zamanda nasip etsin