Zehrabirsenuysal anca gördüm ksuura bakmayın yok çok şükür hiç bı problem yaşamadım üstelik ilk doğum 130 kilo ile girdim ikinci hamileligimde fazla kilo almamaya dikkat ettim 3. Bebeğim 31 haftalık doğdu 3 doğumda hiç yatmadım bebeklerime kendim baktım işimi kendim yaptım 3. Bebeğim kuvezde kaldı 1 saat uzaktaydı hastane gergin 2 defa görmeye gittim 10. Günü minibüsle gidip geldim Allah'a şükür çok kolay geçti benim