oykusss Hayırlısı olsun inşallah hakkımda, çok üstüne düşmek istemiyorum biliyorum ki üzülücem ama açıyorum okuyorum rahatlamaya çalışıyorum,inşallah dediğin gibidir ben yok diyorum kendimce bebek olursa ben bile şaşıracağım kaç seferdir olmuyor ihtimal vermiyorum şuan bile durumu kiste bağladım. :)